Aleister Crowley pamflet "Hymn do Pana"

   Cóż za dzień, cóż za znalezisko w mych rękach. Człowiek zapomina o różnych drobiazgach, po przeprowadzce, po woli wracam do żywych, otwieram jeden z kilkunastu kartonów gdzie pochowane mam książki, katalogi itp. aż tu nagle ku mojemu zdziwieniu takie coś wypadło z innej książki... Oczywiście prawda jest taka że, w pamięci gdzieś leżała informacja o tym że, posiadam taki pamflet od Lashtal Press. Jednak dawno już nie trzymałem tekstu w ręce, baaah, nawet już dawno go nie widziałem. Ale siła wyższa kazała mi na moment usiąść i przeczytać tekst cały raz jeszcze.

Na stronie wydawnictwa można przeczytać:

"Aleister Crowley twierdził, iż Hymn Do Pana jest jednym z jego najlepszych poetyckich dokonań oraz stanowi najpotęzniejsze zaklęcie, jakie kiedykolwiek zostało napisane. Pamflet wydrukowany na papierze welinowym i obłożony w śnieżnobiałą obwolutę, którą zdobi ewokatywna grafika Austina O. Spare'a pt. Groteska. Format 14,5 x 19,5 cm, nakłd 140 ręcznie numerowanych kopii.



Moja jest nr. 83 :)

Komentarze

Szukaj na tym blogu

Popularne posty