Opus Lutetianum.

 Dziłania Paryskie, kolejna posiadana pozycja z kuźni LashTal Press. Tekst mający zapoznać się z myślą Thelemy nieco głębiej. Jak zawsze, wstęp rewelacyjnie napisany przez K. Azarewicza, bez wątpienia Mistrz. Z opisu Wydawcy możemy przeczytać:

 "Działania paryskie to zapis z serii operacji magii seksualnej, mających miejsce w 1914 roku w Paryżu.
Operacje te polegały na przywołaniu bogów Merkurego i Jowisza poprzez techniki magii seksualnej, rytuały oraz poezję. Dodatkową atrakcją polskiego wydania jest kilkunastostronicowe wprowadzenie tłumacza dzieła, Krzysztofa Azarewicza, ponad sto pięćdziesiąt przypisów redakcyjnych ułatwiających zrozumienie tekstu, a także trzy dodatki w postaci „Wizji uniwersalnego Merkurego” zakonu Złotego Brzasku, publicznej wersji Mszy Feniksa O.T.O. i Liber Pyramidos, czyli inicjacji Neofity zakonu AA Absolutny mus dla studentów kanonu thelemy.           



Dziłania Paryskie jako jedna z kilku książek która sprawiła mi niemały problem. Przedewszystkim największym problemem moim jest brak zrozumienia i uważam że, nie jest to coś, czego mam się wstydzić. Brakuję mi wiedzy, albo po prostu po raz pierwszy nie dostrzegłem TEJ mądrości w książce. Mam nadzieję że, wróce do niej, jak tylko nadejdzie odpowiednia pora. Albo poznam człowieka który mi wytłumaczy lub otworzy szerzej oczy.

         Niemniej jednak, wydanie samo w sobie super i godne Polecenia !


  źródło opisu: http://www.lashtal-press.com






Komentarze

Szukaj na tym blogu

Popularne posty